piątek, 28 lutego 2014

Baterie w laptopach

Siema, dawno nie napisałem na tym blogu, pora nadrobić zaległości. Zdarzyła mi się dzisiaj denerwująca sytuacja – bateria w moim laptopie zepsuła się. Na amen. Laptop nie podłączony do prądu trzyma na naładowanej baterii maksymalnie 3 minuty. To natchnęło mnie aby napisać tego posta. Naprawa laptopów Rybnik

Powszechnie wiadomo, że wszystko co zasilane jest bateriami prędzej czy później się skończy, należy wtedy taki sprzęt podpiąć pod prąd. Po kilku latach (nie więcej niż 2-3) baterie kompletnie traci swoją pojemność. Można tego uniknąć na kilka sposobów. Wyjąć baterię zawsze, gdy jest już naładowana i kontynuować pracę na zasilaczu, jeżeli jest to możliwe. Ładować baterię gdy jest w połowie pusta, a nie czekać na pełne rozładowanie. Ładować do około 95% naładowania. Powyższe czynności przedłużą pojemność waszych baterii do nawet 7 lat! Ja niestety tego nie stosowałem i moja bateria padła po dwóch.

Co zrobić, gdy nasza bateria jednak się zepsuła? Cóż należy najlepiej zakupić nową, albo już zawsze być niewolnikiem gniazdka :) Tyle na dzisiaj, dzięki, cześć.Warto rzucić okiem także na Naprawa laptopów Rybnik Wpis inspirowany jest również Naprawa laptopów Rybnik Warto rzucić okiem także na Naprawa laptopów Rybnik Naprawa laptopów Rybnik - to całkiem niezłe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz