piątek, 15 sierpnia 2014

Punkt widzenia pozycjonera

Pozycjonowanie staje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość właścicieli firm zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to również w biznesie.

Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. Ale to duże uproszczenie tematu - SEO jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie trzeba już tworzyć tego rodzaju analogii, ponieważ wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Temat jest pozornie wyeksploatowany. Bo definicja pozycjonowania jest prosta i jednoznaczna. Ale cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają. pozycjonowanie rybnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz