niedziela, 3 sierpnia 2014

Jak wykorzystać Facebooka do prowadzenia biznesu?

Dzisiaj biorę pod lupę media społecznościowe i usługę prowadzenia fanpejdża. Bardzo dużo firm posiada to w swojej ofercie - od poważnych agencji reklamowych, poprzez mniejsze interaktywne, aż do firm zajmujących się głównie... Poligrafią. Tak, jak kiedyś wszyscy robili strony www, tak teraz wszyscy oferują "social media".

Skąd taki efekt? Jak wszyscy wiemy, popularność Facebooka jest ogromna, pojawia się więc idea, by wykorzystać to "social media" do prowadzenia biznesu. Można w ten sposób promować swoje produkty, tworzyć bazę klientów, dbac o swój PR w sieci. Jednak trzeba to wykorzystać dobrze. Jednak, nie wszystkie firmy oferujące usługę prowadzenia firmowego fanpejdża, mają odpowiednie przygotowanie i doświadczenie. Wiele z nich nie zatrudnia chociażby dobrych copywriterów, obeznanych w te klocki. To, co wydaje się łatwe i proste, wcale takie nie jest. Zamiast zyskać na wizerunku, można całkiem dużo stracić, lub nawet wyrzucić pieniądze w błoto.

Zanim wpadniesz na pomysł - "zróbmy sobie Facebooka", zastanów się, czy twoja firma tego potrzebuje. Jeżeli masz wybitnie lokalny zasięg, to może nie mieć sensu. Tanie pozycjonowanie
Polecam również Pozycjonowanie tanio
Wpis inspirowany jest również Pozycjonowanie tanio
Podobny temat również Tanie pozycjonowanie
Tanie pozycjonowanie - tekst jest OK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz