Polska szkoła jaka jest wszyscy wiedzą :). Najczęściej o poziomie danej placówki świadczą jej absolwenci oraz kadra pedagogiczna. Ale są też pozostałe istotne czynniki, a mianowicie wyposażenie i pomoce dydaktyczne. pomoce szkolne
Najtrudniej jest z przedmiotami ścisłymi, ponieważ często potrzebują rozbudowanego zaplecza. Odczynniki chemiczne nie mają wystarczająco długiego terminu przydatności, a prowadzącemu zajęcia nie wolno wykorzystywać tych przeterminowanych. Ogólnie w polskich szkołach lekcje chemii nie są dla uczniów wystarczająco interesujące. Skarżą się oni najczęściej na to, że nie ma przeprowadzanych doświadczeń, które przecież znacząco zwiększają atrakcyjność przedmiotu. Co innego na każdej lekcji liczyć mole, czy zaliczać układ pierwiastków, a co innego mieć do czynienia z "żywą" chemią, kiedy widzimy realny przebieg zapisanych reakcji - nie tylko można w wtedy szybciej zapamiętać przebieg reakcji, ale można się w to nieźle wciągnąć. Nic dziwnego, że chemia nie należy do chętnie wybieranych kierunków studiów - zdecydowana większość ma raczej negatywne doświadczenia z tym przedmiotem - mało kto odnajduje w sobie pasję do zapisywania wzorów reakcji. Na ten temat napisali także na pomoce szkolne Podobny temat równieżpomoce szkolne pomoce szkolne - to całkiem niezłe Na temat pomoce szkolne to też niezłe źródło
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz